?

Log in

cranking up the volume; the world is fading
she sings like a nightingale bidding the world goodbye
B-b-b-brian looks - UGLY? 
22nd-Oct-2008 03:18 pm
tegopi!!
Well, not exactly ugly. Just weird. Check out the pictures taken during a recent fashion show of him and Hwanhee. Hwanhee looks different YET again. Another plastic surgery, perhaps? AND WHERE THE HECK WERE THEY HIDING? IN SHELTERS? I need a brian-radar.



Seriously, now.

free music by tablo. no copyrights, not published. seriously.

BEFORE I FORGET, I THINK TEGOSHI IS TRYING TO KILL ME. with his November Potato photoshoot.


By the way, check out



Will post Pe2ny ft Tablo's MV later. When I'm done watching it =)
Comments 
22nd-Oct-2008 09:26 am (UTC)
Brian looks alright to me. Though you must keep in mind I thought Brian was a civilian so ..... But he looks hotter here than lee wan. But don't tell tsuite I said that.

Tegoshi he's grown so much since the clip you've shown me. I mean look at his orange hair for starters, and his personality is really different. He's so much you know playful as opposed to apathetic, or should I say "with the calmness of a 28 year old".

But I really like Massu too! I love that he doesn't work out, and his face when Koyama accused him of checking himself out in the mirror too much! Priceless.
22nd-Oct-2008 09:51 am (UTC)
I mean, this is his worst picture XD Maybe because of the makeup. HE LOOKS LIKE A GHOST. LMAO. Well, he IS more seasoned than Lee Wan =) Lee wan is hot too, though.

You should download that song I posted. It's english rap. Freaking cool.

HAHAHA. I know. Tegoshi is, well... Let's just say he got what he wanted. And thus personality change. But I can still see a little bit of the 15 year old boy. Could be my imagination XD He needs to talk more though. He never talks nowadays.

Lol. You should check out Massu's pumpkin solo. AND THE LYRICS. Seriously. I CAN NOT BELIEVE MASSU SANG THAT.
(Deleted comment)
22nd-Oct-2008 04:58 pm (UTC)
I... guess. I like him better now XD <3
(Deleted comment)
23rd-Oct-2008 08:04 am (UTC)
Lol, we all know that tegoshi is ero ANYWAY
22nd-Oct-2008 06:18 pm (UTC)
That first guy is really hot. I have no idea who he is though! D:

BAD TEGOSHI! Don't kill my Gwen! D:
22nd-Oct-2008 10:38 pm (UTC)
HAHA. Thank you! It's brian. But this picture isn't his best as he looks a bit awkward. <3333333

*is alive again* YAY. You saved me. =) Tegoshi really is evil, being so sexy and all
22nd-Oct-2008 10:22 pm (UTC)
Brian looks tired. Is it just me or does his face look really light? It's lighter than his neck.
22nd-Oct-2008 10:36 pm (UTC)
I know, poor baby =( THAT is the first thing I noticed about the picture. Did his makeup artist put too much foundation?
23rd-Oct-2008 04:25 am (UTC)
Brian looks so PALE in that pic, especially compared to the color of his neck. I'd say he's either really tired/sick, or someone did a horrible make-up job hahaha. Hwanhee does look differernt! But I think it might be his hair, it looks much longer since the last time I saw him....Even though I wish he would have kept his old face, the longer hair suites his new face much better than the really short hair he had a while back.
23rd-Oct-2008 05:53 am (UTC)
I KNOW. I was just thinking WTF. HE LOOKS SO ILL. I hope it's the makeup =( I MISSED YOU BY THE WAYYY!!! *GLOMPS HARD*yeah, it's the hair. i agree. old hwanhee was way cuter XD at least he LOOKED korean.
25th-Oct-2008 10:03 am (UTC)
OMG bakagina D: I can't relate to any of your entries D: We like such different things ;____;
25th-Oct-2008 10:54 am (UTC)
Aww. You CAN relate to my entries. I mean, uhm. well. WE BOTH LIKE SHUN. AND. AND. SOME OTHERS.
This page was loaded Feb 27th 2017, 4:43 am GMT.